بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل

آشنایی با GPRS بانک ملِی
10.131.26.138 WAP بانک ملِی 2.0 Proxy
• به‌کارگیری تجربه‌های دیگراننمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد برآمده‌اند به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در بانک ملِی زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در این جهت است. این مرکز در گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.

در ادامه روند خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهایخرید شارژ جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار بانک ملِی شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژپس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال خرید شارژ می‌گردد.• پس خرید شارژ از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب خرید شارژ شما منظور خواهد شد.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط بانک ملِی با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
۴. پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید کرد. (رمز شارژ بانک ملِی بر روی صفحه نمایش داده شده و به پست الکترونیکی ارائه شده از سوی شما ارسال می‌گردد.) رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
9201 Port بانک ملِی
همراه با ۲% شارژ بیشتر!با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری بانک ملِی ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ۵٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.
همچنين مكالمات بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي بانک ملِی براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
5. گلکسی بانک ملِی اس 3 سامسونگ
FTP Proxy بانک ملِی
طولهاي کليدها براي اين طرحهاي جايگزين بسيار کوتاهتر از کليدهاي مورد استفاده در RSA است که آنها براي استفاده در چيپ‌کارتها مناسب‌تر است. اما RSA محکي براي ارزيابي ساير الگوريتمها باقي مانده است؛ حضور و بقاي نزديک به سه‌دهه از اين الگوريتم، تضميني در برابر ضعفهاي عمده بشمار مي‌رود. اساس رمز گذاري ها وجود کليد ها مي باشند.بدين معني که شما اطلاعات مورد نظر خود را توسط کليد قفل مي کنيد و سپس براي رمزگشايي آن مجددا از کليد استفاده مي کنيد. در رمز گشايي با کليد متقارن ، هر دو کليدي که براي قفل و باز کردن اطلاعات استفاده مي شود يکسان مي باشد. بدين معني که هر دو بانک ملِی طرف از يک کليد يکسان بهره مي برند که بايد نزد خودشان امن باشد.
حذف بانک ملِی از "فهرست طلایی" *130*3*4*2*شماره#[YES/OK]
۱۱ درخواست تنظیمات MMS (پیام چند بانک ملِی رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#

يك راه خرابكاري آلوده كردن كامپيوتر با اتصال حافظه فلش به آن است. به طوريكه بعد از اتصال حافظه فلش بانک ملِی با كد هاي مخرب يا بد افزار ها آلوده مي شود. حال اگر اين فلش آلوده را به كامپيوتر ديگري متصل كنيد، بلافاصله بد افزار ها فعال مي شوند و آن كامپيوتر را هم آلوده مي كنند. هر چند ممكن است اين كامپيوتر هم خود به ويروس ها يا بد افزار هاي ديگري آلوده باشد. آنگاه احتمالا حافظه فلش شما باز هم آلوده تر خواهد شد. و اين روند همچنان ادامه دارد، تا اينكه فلش شما تبديل به كلكسيوني از بد افزار ها و ويروس ها مي شود.


نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی بانک ملِی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.

تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم بانک ملِی چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم......خلاصه من تعرفه آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
البته ربطی نداشت ها ولی به نظر من اگه برای خونه میخواین،فقط ADSLسرعت مبین نت اصلا خوب نیست چه فایده سرعت پایین چه بدرد می خوره GPRS سرعتش بیشتره.نامحدودش هم گرون هم سرعت بسیار پایین سرعت بانک ملِی دانلود ۶ کیلوبایت بر ثانیه هست خودتونو جمع و جور کنید چه وضعشه فقط دارید سر مردم کلاه میگذارید. من که اصلا راضی نیستم هرکی هم که بخواد بخره نظرش رو میزنم که نخره و تا الآن نزدیک ۲۰نفر رو نظرشون رو زدم و نمیذارم بخرن خودمم در دست فروشش هستم به همه هم می گم نخرن. adsl خیلی بهتره برای خونه.هم ارزون هم سرعت بالا.من موندم مبین نت بگیرم یا وایمکس.میخوام یه اینتر نت پرسرعت داشته باشم لطفا راهنماییم کنید.

بانک ملِی
salam....vala ma ke hich kodomeshoon ro nadarim khoda shans bede ,,man ke atrafe shahrestane rafsanjan zendegi mikonam chand bar raftam vase darkhast dadan vase mobin net ke ye lotfi konand ke tarafaye ma ro ham pooshesh bedan ke ba بانک ملِی kelas gozashtane tarafe nemayandegi ke hala toye faze badi to oleviate movajeh shodam

کدهای دستوری بانک ملِی برای ایرانسل دائمی
چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. بانک ملِی در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال بانک ملِی شده در توسط

چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده بانک ملِی نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن بانک ملِی او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
بانک ملِی
1-4 پروتکل بانک ملِی هاي مشابه
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های بانک ملِی خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
موفق و سربلند بانک ملِی
ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا توسط سامسونگ افزایش سرعت چندین برابری سامسونگ برای ساخت اولین گوشی هوشمند دنیاچند ماه پیش مقاله*ای در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر ساخت صفحات نمایش قابل انعطاف را خواندید و متوجه شدید که سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را به کاربران خود در سراسر دنیا معرفی می*کند. اما آن چنان بانک ملِی که از خبرها بر می*آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی*تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت*های بزرگ بازار!
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# بانک ملِی
وایمکس ایرانسل یعنی:تجربه ی سرعتی بسیار پایینتر از مقدار قراردادقطعی های فوق العاده زیاد و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.پشتیبانی = 0 عدم احترام به مشتری به علت بی رقیب بودن در بازار و احساس قلدری کردن (به ما گفتن: نمیخوای میتونی لغو قرارداد کنی!)اعصاب خوردی، اتلاف وقت و هزینه و دردسر های خیلی زیاددر یک کلام بدترین سرویس خدمات اینترنت در ایران = وایمکس ایرانسلمن قبل خريد وايمكس اينجا اومدم و تموم اين پاسخ ها بانک ملِی رو خوندم طوري بود كه از نت سير كردن ادمو.
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱۵ ۷۶۰,۰۰۰ بانک ملِی

۱۰ حذف تمامی خدمات پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴# بانک ملِی
735/4252922 بانک ملِی
اگر تحركات جديد و غير عادي در مرورگر (مانند اينترنت اكسپلورر، فاير فاكس و ...) مشاهده كرديد احتمالاً به Spyware آلوده بانک ملِی شده ايد. اما حتي اگر در ظاهر هم چيزي مشاهده نمي كنيد باز هم ممكن است سيستم شما آلوده شده باشد زير بسياري از Spyware ها بي سر و صدا تحركات شما را در اينترنت جمع آوري مي كنند تا از آنها را براي استفاده هاي تبليغاتي به فروش برسانند. اين نرم افزار مجاني است بنابراين دانلود و نصب آن ضرري ندارد.
سپس یک اسم وارد کنید ، مثلا Irancell ؛ سپس برروی دکمه ادامه کلید کنید ، GPRS رو انتخاب کنید و در صفحه جدید GPRS APN رو با کلمه mtnirancell مقداردهی کنید . دکمه ذخیره (Save) را زده و به صفحه اشتراک های دیتا برگردید ، حالا اسم کانکشنی را که ساختید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید (دایره کناری آن توپر شود).دوباره به تنظیمات > اتصال برگردید و این دفعه تنظیمات اینترنت رو انتخاب کنید ، گزینه تنظیم جدید را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جدید شوید ، نامی برای تنظیم انتخاب کرده ، ok کنید و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکی را انتخاب کنید که قبلا ساختید در اینجا Irancell می باشد ، دکمه ذخیره را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات اینترنت برگردید ، سپس همان بانک ملِی تنظیمی را انتخاب کنید که در بخش قبل ساختید (دایره کناری تنظیم باید توپر شود).
e) کامپيوتر باب کد رمزگذاري را از امضاي ديجيتالي استخراج مي کند. سپس کامپيوتر باب کد رمزگذاري را که استخراج کرده است با کدي که با پيغام آليس ارسال شده است مطابقت مي کند.) اگر پيغام آليس صحيح انتقال يافته باشد و در طول راه مورد دستبرد واقع نشده باشد هر دو کليد استخراج شده يکسان مي باشند. اگر دو کد رمزگذاري که استخراج شده اند با يکديگر بانک ملِی مطابقت نداشته باشد صلاحيت نامه منتفي است.
هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند! آهنگ پیشواز چیست؟ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز بانک ملِی دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
۱۰۲۴/۲۵۶ ۱۵ ۸۶۰,۰۰۰ بانک ملِی
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از بانک ملِی میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
- تغيير بانک ملِی هويت
بانک ملِی
بانک ملِی

۲۳ انتقال از اعتباری به بانک ملِی دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#

۱۸ شارژ شگفت انگیز بانک ملِی *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
1. سورنا می‌گوید: سلام من رفتم شارژ بخرم رمز دوم هم داشتم هر بار که همه ی اطلاعات رو وارد می کردم آخرش می گفت شما مجاز به انجام این تراکنش نمی باشید چرا؟سه بانک ملِی تا احتمال وجود داره: یک. بخشی از اطلاعات کارتتونو درست وارد نکردید (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV2) دو. کارتتون موقتا یا به صورت دائمی مسدود شده. سه. در زمانی که شما خواستید پرداخت انجام بدید، شبکه‌ی شتاب دچار مشکل بوده. لطفا در یه ساعت و یه روز دیگه هم سعی کنید و اگه نشد، مطمئن باشید یا مورد یکه یا مورد دو. سلام در کارت من که بانک کشاورزی است شماره سه یا چهار رقمی. وجود ندارد از کجا این شماره را بگیرم. با تشکر از سایت خوب شما.موفق باشید.
قدير پور رستم ، مدل هاي اعتماد بر بستر کليد عمومي ، کتاب مقالات چهارمين همايش بانک ملِی ملي دانشجويي،انجمن کامپيوتر ايران ، 1381


3-2 دسترسي آنلاين بانک ملِی به پروفايل تجاري تان ...........................................25
اساس سيستم RSA اين فرمول است: X = Yk (mod r)که X متن کد شده، Y متن اصلي، k کليد اختصاصي و r حاصلضرب دو عدد اوليه بزرگ است که با دقت انتخاب شده‌اند. براي اطلاع از جزئيات بيشتر مي‌توان به مراجعي که در اين زمينه وجود دارد رجوع کرد. اين شکل محاسبات روي پردازنده‌هاي بايتي بخصوص روي ۸ بيتي‌ها بانک ملِی که در کارتهاي هوشمند استفاده مي‌شود بسيار کند است. بنابراين، اگرچه RSA هم تصديق هويت و هم رمزنگاري را ممکن مي‌سازد، در اصل براي تاييد هويت منبع پيام از اين الگوريتم در کارتهاي هوشمند استفاده مي‌شود و براي نشاندادن عدم تغيير پيام در طول ارسال و رمزنگاري کليدهاي آتي استفاده مي‌شود.
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر بانک ملِی





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: